lauantai 21. joulukuuta 2013

Vaikka pelkään, vaikka vapisen sä et mitään siitä nää et kyyneltäkään

Moi!
Nyt mulle tuli semmonen fiilis, että teen sen puhelimen tyhjennyspostauksen sijaan 15 faktaa itsestäni
. :) Miltä kuulosti faktapostaus? No, lue postaus niin voit vastata tuohon kysymykseen!


1.  Kun alotin ratsastuksen olin tosi arka. Kaks vuotta sitten hyppäsin ekan 60cm esteen Ruuvilla :D


Keräsin Ruuvin kanssa itsevarmuutta, kevät 2013




2.  Kirjavan kanssa oli aika vaikeeta ensimmäiset puol vuotta, johtuen pukittelusta ja siitä, että itse olin tosi arka, ja en uskaltanut ponia komentaa pukeista. Sen takia pidin ponista pari kuukautta taukoa.
Vaikeimpia aikoja ponin kanssa, 2013 tammikuu
















3. Olen asunut koko elämäni Haapamäellä.


4. Mun keskiarvo todistuksessa on 8.54 :D


5. Vietän aika paljon aikaa tallilla, en aina ratsastamassa vaan myös tuntilaisia autellen.


6.  Mulla on ens kaudelle tavoite joka on aika korkeella. Hypätä 100cm ratana :D

100cm valmennuksessa 8.12.13

7.  Kirjavalla on nyt joululoma. (ei liity kyllä mun faktoihin xD)


8.  Mulla on todistuksessa kaks 10, käyttäytyminen ja musiikki.


9. Omistan kolme mahtavaa kaveria <3 + ne kaikki muut 100000 parasta kaveria :D


10.  Oon hiihtoloman Hennan kanssa lapissa :)


11.  Mun ensimmäinen lemppariheppa oli Vappu </3 :'(


12.  Kirjavaa parempaa ponia ei oo olemassa <3


13.  Kirjava on kerran ollut vuoden aikana saikulla (se kesti 2 päivää :D)


14. Meen ens vuonna ylä-asteelle.


15.  Joulu on ylihuomenna B)


Sori, tästä postauksesta tuli kauheen sekava ja tämmönen huono....
Mutta mitä mieltä te olette, millainen postaus tästä tuli?
Tuliko teille hyvät tokarit?
Onko teillä tavotteita ens kaudelle? :)

Hyvää joulua rakkaat lukijat!<3



~Pinja


 

4 kommenttia: