sunnuntai 8. syyskuuta 2013

"Nyt mennään täysii, koneet käyntii"

Mooi, no mulla on niiin paljon asiaa teille melkein 30 lukialleni! *taputukset*
Nyt kun Kirjava on mulla vuokralla kolme viikkoa oon vähintään 5 kertaa viikossa tallilla, mua näkyilee siis siellä aikas useesti viikon aikana!

Torstaina kun vuokra alko menin Kirjavalla kentällä koulua. Aluks oli vähän säätämistä, mutta loppujen lopuks meni aika jees, laukka-käynti siirtymiset meni yllättävän hyvin! Kävin loppukäynnit yksin maasto reitillä.



Räpätäti


Järkyttävä :D




Perjantaina meillä (Mulla, Petralla, Ronjalla ja Hennalla) oli ns. kevyet rata treenit kun tänään oli jännät kisat Petran ja Ronjan kanssa Suojakalliolla. Treenit meni aika hyvin, vaikka poni olikin aika virkeällä päällä :)
Käsi alhaalla pohkeet kyljissä oli se juttu mihinkä piti keskittyä, mutta muuten sai ottaa rennosti ;D
Oli kivaa ja siitä tunnista ei valitettavasti oo kuvia, paitsi mun hyvä piirrustustaito paintilla :D



Lauantaina menin koulutunnin Kirjavalla ja poni toimi tosi hyvin! Oli hyvin ohjan ja pohkeen välissä ja odotti yllättävän hyvin! Laukka-askel piteni melkein puolimetriä, hyvä poni<3






Tänään olleista este kisoista kerron lisää sitten kun saan Petralta kuvia ja videot mun radoista, mutta voin jo nyt paljastaa, että yks ruusuke napattiin ;)


Kuvat: Jenni ja Jenny -KIITOS-


~Pinja

2 kommenttia: