tiistai 2. heinäkuuta 2013

Wuhuu, ponityttö! (eka 90cm rata ;D)

Moikka!
En oo vielä kerinny tehä sitä Annilla osa 2, ja nytkin oon mummolassa ja kuvia ei oo tällä koneella millä nyt kirjotan. Vaan asiaan, nyt oon aika paljon kouluillut Kirjavan kanssa ja se on käynyt myös maastossa (ei mun kanssa). Tänään äiti lupas pitää mulle estetunnin kun yks leiriporukka meni maastoon. Tein itsenäisesti alkuverkat ja otin lähestymisiä puomeille.

Puomeilla jatkettiinkin samaa valvovan silmän alla. tehtävänä oli taivuttaa oikein Kirjava kaarteeseen ja tehtiin semmosta lumiukon mallista juttua ravissa ja sitten myös laukassa. eli piti tehä aina laukanvaihto puomilla ja saada poni oikein taipuneeks ja tasaseen tempoon.

Verkkahyppyjä otin kokorataleikkaalla ennen eetä olevalle pikkupystylle ja siitä laukanvaihto.
Pystyltä jatkoin aina S:än ja R:än välissä olevalle pystylle eli käänsin B:n jälkeen sille.

Otin myös pysty-okseri väliä neljällä laukalla oisko ollu 17metriä väli.
Ne oli jotain 80cm? Sitten jatkoin siitä E:n paikkeilla olevalle pikkupystylle joka oli nostettu 80cm ja siitä tiukka oikealle käännös.

Lopussa tulin tosi kivaa rataa ja oiskohan kaikki esteet ollu 90cm. Poni oli koko ajan kivasti alla ja toimi mun istunnalle tosi hyvin. en tässä selitä millanen se rata oli vaan jos nyt saan sen videon laitettua niin näätte sitten:)

Paras<3
 

Ralliponi:D
Kuvat on videonpysäytys laatua ja tuo video c.Petra.K KIITOS!:--)
Hyvää viikonjatkoa ja näkyillään varmaan Annilla osa 2 merkeissä ;)



~Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti