lauantai 20. heinäkuuta 2013

Harjapakki + sen sisältö

Moips, näitä postauksia tulee nyt hirveesti tässä ennen leiriä :D
Mutta oon päättäny että huomenna enkirjota tänne! :--D Elikkä käytiin eilen tuurissa ja mun oli aikomus ostaa Kirjavalle jonkunlainen korvahuppu, mutta eihän siellä mitään sellasia ollut mitä olin ajatellut, joten matkaan mukaan tarttui harjapakki (17.95e), pääharja (1,99e), kovaharja (3.50e), pehmeäharja,(3.99e), kaviokoukku (0.70e) ja viimeisenä mutta ei vähäisempänä Golosnylle uusi riimu (6.99e).

Mulla on ollut ennen (noin kaks vuotta sitten) oli semmonen pinkki söpö harjalaatikko, mutta kun toin
sen kotiin se jäi vesisateeseen kansi auki ja...suurin osa harjoista ihan homeessa+ se harjapakki :D Hupsista!
Eilen pelastin kaks harjaa sieltä vanhasta pakista +yhen kaviokoukun ja pesin ne kunnolla ja pistin kuivuamaan. Nyt esittelen tässä sen mun harjapakin ja sen sisällön. (unohin ottaa kuvan kisanumerosta joka on siellä pakissa :D)







(äiti voitti kisoista aivan ihanan riimun narun)





ihastuin tähän riimun väriin, huomenna nähään onko sopiva!;)


Noi kuvat on laitettu tollei tosi tyhmästi vaan peräkkäin ja ääh. Tästä tuli vaan tällänen tylsyys postaus...
Huomenna odotus palkitaan<3 meen tästä pakkailemaan! Moido!

~Pinja

4 kommenttia: