maanantai 15. heinäkuuta 2013

Esteitä 12.7

Hellou!
Tää postaus tulee ihan liian myöhässä, koska toi tunti oli jo viime viikolla!
Eli oon ollut Hennalla yötä ja Jennilläkin yötä, mutta mua ei oo vaan oikein kiinnostanut olla siellä kameran takana, vaan mielummin olla vaan kavereitten ja heppojen seurassa.

Perjantaina siis äiti piti mulle, Petralle, Jennille ja Ronjalle este tunnin.
Aluks mulla ja Kirjavalla oli pieniä ongelmia, kun poju meinas olla oikeeseen kierrokseen vähän virkeä ja poistua paikalta ja yms :D Eikö kuulostakkin lupaavalta?
Tehtiin normaalit alkuverkat, tehtiin ympytä tehtävää eli missä oli toisella puolella ympyrää ristikko ja toisella sitten puomi. Vasempaan kierrokseen onnistui paljon paljon paremmin mitä oikeeseen.

Hypättiin 5 askeleen suhteutettua pysty-okseri vasemmassa kierroksessa, kahen askeleen sarjaa vasemmasta kierroksesta ja semmosta. Hypättiiin aluks kyllä paljon enemmänkin, mutta en jaksa alkaa tässä niistä selostamaan. Lopuks hypättiin rataa mun korkeus oli 80cm, ja rata menikin aika hyvin harmillisella 4vp pudotuksella. Tosi hyvä fiilis jäi! Tätä lisää ja kiitos Jenni, Petra ja Ronja seurasta!!!:--)
KIITOS PALJON MARJOLLE KUVISTA!!



Ralliponi<3


<3


Vähän vinossa? :D


 Mitäs tykkäsitte?
Oliko liikaa kuvia?
Miltä tuo meno kuvien perusteella näyttää?:)

(Jeeeeeejeeeeee 6 päivää leiriiin<3<3)

~Pinja


2 kommenttia: