lauantai 26. lokakuuta 2013

Tiivistettynä viikko

Mooi!
Muistakaa tänään siirrettiin kelloja tunti taaksepäin!

Tänään Ponilaaksossa on estekisat ja meen siellä Kirjavalla kaks luokkaa 80cm 367.1 ja 90cm AM5.
Miks mua ei jännitä yhtään?! :D Mutta siis tähän viikkoon.


Maanantai
Meillä oli rataharkat tunnilla. Kirjava toimi ihan hyvin, ois voinut olla ehkä vähemmän virtaa :D
Mentiin perusradan jälkeen suoraan uusintaan 0/0 radat.


Tiistai
Olin hyppäämässä vähäsen tunnilla. Tunti meni ehkä vähän huonommin mitä maanantaina. Ite jännitin yläkroppaa ja kädet nous aika ylös esteitten välissä.


Keskiviikko
Menin puolituntia Kirjavalla gramaaneilla ja jatkoin siitä jatkokurssin puomi/kavaletti tunnille.
Mentiin melkein koko tunti osastossa ja menin edessä, että ne seuras mua :-D Kirjavalle teki ihan hyvää vähän odottaa.


Torstai
Juoksutin Kirjavan liinassa. Asettelin sitä sisäänpäin ja tein siirtymisiä, tarvitsin vähän äänen korotusta kun poni ois halunnut jatkaa vaan laukkaa eikä siirtyä käyntiin :D


Perjantai
Menin koulua itsenäisesti maneesissa, ja poni oli alkuun aika jees.
Kirjava meni siis ihan hyvin, siihen asti kun aloin tekemään loppuraveja... se meni maneesia ympäri ravi/laukkaväistöllä, niiin että sen peräpää oli koko ajan uran sisäpuolella :D Voi ponia!!!!
Oon tullut siihen päätökseen, että sitä ei kannata päästää irralleen maneesiin juoksemaan, koska se on semmonen kuumakalle ja jos sillä on hirveesti virtaa niin panee liinan päähän niin saa sen siinä rauhottumaan.


Lauantai
Eilen mulla oli tunti ja menin tietty Kirjavalla. Meillä oli aika simppeli tunti. Pohkeenväistöjä ja kolmikaarista kiemuraa. Poni yllätti ihan totaalisesti!! Meillä onnistu oikeeseen kierrokseen raciväistöt ihan huippuhyvin!<3
Oon vieläkin ihan fiiliksissä, koska ei toi oo mulla ikinä ravissa niin hyvin väistänyt. Kolmikaarista kiemuraa mentiin sillei et tehtiin laukan vaihto sillon kun vaihtu kaaren suunta. Aluks vaihto tehtiin ravin kautta ja lopuks tein ihan laukanvaihot. Aamulla huomasin että sen takajalat oli turvoksissa ja vasemmassa takajalassa oli riviä. Nyt joka ratsastuskerran jälkeen pitää hoitaa se jalka! :)


Keskiviikko
Perjantai



Mintun istuntavalkan jälkeen otettu kuva


(Kirjavan päivä postauksen päivämäärää en oikein vielä tiiä. pitäis olla joku semmonen, että oisin mahdollisimman paljon aikaa tallilla ;) )

Mun pitää muistaa ratsastaa tänään radoilla!!
Se riittää kun yrittää parhaansa, mutta voittoa sieltä mennään hakemaan! :P


~Pinja

2 kommenttia: