lauantai 19. lokakuuta 2013

Syysloma

Moi, oon ollut taas vähän hiljaisempi täällä blogin puolella, koska syysloma ja oon ollut koko ajan melkein tallilla, tai oon ollut kotona uuden tuttavuuskoiran kanssa. Kerron tästä syyslomaviikosta nyt ehkä vähän tarkemmin.

Maanantai
Kirjavalla oli vapaapäivä, olin ite kotona eläinten kanssa.Henna ja Hilla tuli meille yöks ja meillä oli huippuhauskaa :)



Tiistai
Mentiin tyttöjen kanssa tallille jo aamusta, ja mulla oli tunti. Kirjava toimi aikas kivasti, ja aiheena oli vastalaukat. Vielä on kyllä niissä parantamisen varaa... :D Käytiin illalla äitin ja kahden koiran (Pacan ja Darran) kanssa lenkillä metsäauto tiellä, ja silloin olikin ihanan syksyinen keli. (Darra on siis Dobermanni uros).



Keskiviikko
Aamulla taas tallilla, ratsastin Kirjavan maneesissa. Tein hieman vastalaukkoja, laukat ei oikein onnistunut. Ravi oli aika jees, isompaa ja ilmavampaa ravia sain ponista irti :) Serkku tuli meille Rovaniemeltä (Erkka) ja mentiin sitten lenkille koirien kanssa :)



Torstai
Mulla oli aamusta taas tunti ja me hypättiin. Tehtiin ns. kavalettiharjotuksia, kaikki pysy 60cm korkusina tai matalampina. Koko ajan kevyessä istunnassa, ja sen oon kyllä huomannut että en enää osaa istua esteille tuuppausistunnassa vaan oon koko ajan kevyessä istunnassa :D Illalla kävin kattomassa mummolassa serkkuja (Erkka) ja (Roosa), kun Roosa tuli perjantaina meille yöksi.


Perjantai
 Aamusta taas tallille, ratsastin Kirjavan samaan aikaan kun Petra Makkaran ja mulla meni ihan sillei semijees. Ois voinut huonomminkin mennä, mutta olis kyllä paremminkin. Harjoittelin taas vastalaukkoja ja laukan vaihtoja aina vastalaukan jälkeen. Roosa tuli sitten meille ja käytiin kuvailemassa, meilläkin oli kyllä hauskaa :D


Nyt viikonlopusta ei oo tietoo mitä tekemistä keksin :D
Ens viikonloppuna on sitten Ponilaaksossa estekisat ja meen siellä 80cm ja 90cm (jossa 100cm uusinta jos tuomari katsoo maneesin pohjan olevan hyvässä kunnossa) hihii, jännittää :D




Darra

miten ihminen voi näyttää tolta?!

kaikki ihailee mun siistiä huonetta :D

 Tämmönen postaus tälläkertaa! Mennään Roosan kanssa kuvailemaan, kun ulkona on nyt niiin kiva keli! Heipsan!:)


~Pinja

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja kivoja kuvia!! :)

    VastaaPoista
  2. Onko kirjava sun oma? Vai miten ratsastuskoulun ponilla saa ratsastaa noin vapaasta "millon itse haluaa"? Vai käytkö vuokratallilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äitini on kyseisellä tallilla ratsastuksen opettajana, ja osaomistaa paikkaa. Poni on minulla ylläpidossa:).

      Poista
  3. Mikä on korkein este minkä olet hypännyt? :)

    VastaaPoista
  4. Pakko kommata, kun ratsastin Golosnylla silloin joskus 2010 ja 2011 kesinä kun se oli Messilässä, ihan superkiva (este)poni! Käyttekö usein en kanssa maastoilemassa? Liityin lukijaksi myös, kiva jäädä seurailemaan Golosnyn kuulumisia! :)

    VastaaPoista
  5. Voi kiitti kommentista:)
    Käydään Kirjavan kanssa noin kerran viikossa maastossa:--)

    VastaaPoista