perjantai 21. kesäkuuta 2013

K-I-R-J-A-V-A on paras! kouluvääntöö ja esteitä

                                                        Moikka moi!
Olin torstaina tallilla kun Henna haettiin tallilta sitten joskus yhen maissa.
Mutta sitä ennen menin Kirjavalla gramaaneilla ja Henna kouluili myös ilman satulaa Misterillä.
Mulla oli tehtävä. Mun piti mennä joka askel-lajissa uran sisäpuolella ja yhtään volttia tai ympyrää ei saanut tehä. Mulle se oli vaikeeta koska tykkään käännellä ja väännellä voltteja ja ympyröitä :D
Aina vaihettiin suunta sitten kun oli menny hyvin hetken aikaa. Yllätyin TODELLA positiivisesti Kirjavan laukasta, siis se pomppi tai ei sitä niin voi kirjottaa. Tai siis musta tuntu siltä että mä oisin hyppiny jonkun pallon päällä. Ja molempiin kierronksiin samalla lailla hypin siinä :-D Kiva kun saa tommosia ahaa elämyksiä!
 Laitoin kirjavan pois ja Henna tuli ottamaan meistä pari kuvaa.





Niin siis torstai iltana mun uudet saappaat tuli postista. Nauhallist, ei vetoketjua ja kivat jalassa!
I like:) Käytiin tuurissa vielä torstaina ja ostin sieltä 2x kisanumeroita, kannuskumitja uudet kannusremmit jotka on nahkaset.














                                                              PERJANTAI
 Menin taas aamulla tallille ja kouluilin kirjavaa ennen kun alettiin hyppäämään. Kerron nyt siitä hyppäämisestä sitten. Eli pituushalkasialla oli puomi poikittain ja tehtiin kahdeksikkoa aina siinä vaihtaen laukan. Sitä tehtiin hetken aikaa. sitten hypättiin puomi pysty linjaa jotka oli pituushalkasialla ja siihen väliin tuli 5 askelta ja aina pystyltä vaihtu laukka ja vaihettiin suunta ja tultiin vielä kokorataleikkaa puomilla vaihtaen laukan. (kiva jos joku ees tajus :D) Sitä tultiin molemmista suunnista ja pystyltä oli aluks vaikeeta päästä päätyyn asti :D Semmosta tehtävää tultiin aika kauan. Aina sitä pystyä nostettiin siinä välissä ja oiskohan se ollut 80cm okseri kun vielä tulin sitä tehtävää. Sitten tultiin vaan yksittäisinä puomi-okseri linjaa 4 askeleella ja tälläkertaa pysyttiin samassa laukassa eikä vaihettu suuntaa.

Sitten se nostettiin ysikymppiin, tulin kaks kertaa ja olin sillei.. jooh vähän kieltämättä jännittää.
Olin sillei okei tää riitti nyt ku mulle huudetaan tuu toi vielä pari kertaa ku meni niin hyvin.
Tulin sen ja se näytti aika isolta. Kun kerran olin sen hypänny mulle sanottii hyvä Pinja eka metri hypätty :D

METRI?!! Tulin sen vielä kerran ja aivan superhyvin poni sen hyppäs! :)<3


Aatella, vuos sitten 60cm oli liikaa. Nyt sitten metriä... ei uskois:D (ei muuten yhtään pukkia ;-D)

 Paras poni<3



Hattua nostan jos joku jakso tän lukea! Mydaytä ei tällä viikolla tuu. Sori, kun ei nyt oikeen tapahu mitään.
 No nähkäilläämme! Moikka!








~Pinja












2 kommenttia:

  1. Onnittelut metrin hyppäämisestä!!!!!!:D kiva postaus!!!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kuulostaa pieneltä saavutukselta, mutta se fiilis sen jälkeen! :-D

      Poista